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300.       ...

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301.       Sext. Empir. Advers. Disciplin. lib. 7. advers. Logit. pág. 415 y 416.

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302.       Et premierement nos sens étant frappés par certains objets extérieurs, font entrer dans notre ame plusieurs perceptions distinctes des choses, selon les disverses manieres dont ces objets agissent sur nos sens... Et comme cette grande source de la plûpart des idées que nous avons, dépend entiérement de nos sens, & se communique a l'entendement par leur moyen, je l'appelle Senstion.

     L'autre souree d'où l'entendement vient a recevoir des idées, c'est la perception des opérations de notre ame sur les idées qu'elle à reçües par les sens... Mais comme j'appelle l'autre source de nos idées sensation, je nommerai celle-ci Reflexion, parce que l'ame ne reçoit par son moyen que les idées qu'elle acquiert en rèflèchissant sur ses propres opérations. Locke Essai sur l'Entend. lib. 2. Chap. I. §. 3 y 4.

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303.       Unde actio intellectus nostri primo tendit in ea quae per phanta mata apprehendamur, et deinde redit id actum suum cognoscendum, et ulterius in species, et habitus, et potentias, et essentiam ipsius mentis. Quaest. 10. de Mente, artíc. 9. págin. 372. tom. 16. Edit. Venet. 1753.

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304.       Lo que aquí quiere decir es, que en tanto conoce el entendimiento la verdad, en cuanto reflexionando sobre sí mismo, comprehende la conveniencia de las cosas con la naturaleza de él. Quaest. I. de Verit. artíc. 9. pág. 152. Y aquí mismo las siguientes palabras.

     ...illa quae sunt perfectissima in entibus, ut substantiae intellectuales, redeunt ad essentiam suam reditione completa: in hoc enim quod cognoscunt aliquid extra se positum, quodammodo extra se procedunt: secundum vero quod cognoscunt se cognosecre, jam redire ad se incipiunt.

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305.       Quaest, 10. de Mente, artíc. 2. pág. 351.

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306.       Quaest. 2. de, Scientia Dei, artíc. 6. pág. 178.

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307.       Quaest. 10. dr Mente, artíc. 9. pág. 372.

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308.       Quaest. ead. artíc. 8. pág. 366.

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309.       ...intellectus noster nihil actu potest intelligere antequam a phantasmatibus abstrahat, nec etiam potest habere habitualem notitiam aliorum a se, quae scilicet in ipso non sunt, ante abstractionem praedictam, eo quod species aliorum intelligibilium non sunt ei innatae. Quaest. 10. de Mente, artícul. 8. pág. 368. Véase también el artíc. 6. de la misma Cuestión donde averigua: Utrum mens humana cognitionem a sensibus accipat.

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